stress stress stress..

Publicerad 2009-12-20 16:08:42 i Allmänt,

Panik! jag vaknade 13.45 jag har sovit bort hela dagen känns det som. Fan också fan fan fan! Vet inte varför det känns så, de är sista dagen på helgen och då ska man sova ut eller hur? Men jag vill inte sova bort allt har saker som måste göras. Fick nyss veta av min mentor att det är kemi prov för dom som inte gjorde provet förra veckan och jag är en av dom :o Våran idiotiska kemilärare sa att de skulle göras efter jul. Betygen är ändå satta, så vad spelar det för någon roll? Men lärare är idioter de är bara så. Och idag ska jag vara barnvakt igen, från 17.00 - 00.00 Det är hur många timmar som hellst. Men man får betalt så;) Men det kommer bli en lång lång kväll idag Usch! Men jag får bita ihop och göra det besta av situationen. Imorgon är det bara Niklas julklapp som återstår sen kan jag ta och pusta ut en aning. Har söndagsångest, fick just den stämpeln av jonte. Nu har jag inge mer tid till att sitta och slöa framför datan. Nu blir det en snabbdusch sen får jag ta och springa till Annika. Ni får ha en skön söndagskväll för de kommer inte jag ha, kanske mer stressande och långtråkig puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela