-

Publicerad 2009-12-26 20:19:43 i Allmänt,

Jag vill verkligen flytta hem nu till våran lägenhet hatar verkligen den här lägenheten som vi bor i nu. Jag blir o troligt stressad av att bo här. Vi kommer att bo här ännu 10000 dagar till, kan de bli mer deprimerande. Jag vill ha mitt rum för vi är nämligen halv klara med det. Vi håller på att göra en tavelvägg i mitt rum och jag vill bara att allt ska vara klart. Men vad ska man göra när vi också håller på att renovera toan och allt fanfanfan. Men något som gjorde mig lite happy var att jag ska få köpa ett nytt akvarium till rummet nu när vi flyttar hem det kan inte bli bättre. Jag och mamma hittade ett akvarium som vi är ganska sugna på men hon måste tänka. Tycker alltid att dom ska tänka på saken osv gör mig så grymt irriterad varför kan man inte bara säga JA! Ne vuxna kan verkligen gå mig på nerverna, men mamma kan vara som en ängel ibland. Jag får väl försöka att vara gullig så att hon säger ja. Nu ska jag sluta skriva och kolla vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela