The hot of the hottest.

Publicerad 2009-12-05 22:56:42 i Allmänt,

Har inte mycket att göra som ni kanske märker. Förkyld åt helvete och känner mig ett gäng irriterad. Men iallafall blir de att jag stannar hemma i kväll, får sova i mammas stora säng. Mysigt eller så inte. Mitt hjärta ska sova hemma ikväll och jag ska sova här helt ensam. Känns ganska tungt suck. Men jag orkar inte gå, känns som jag bara blir sämre. Men slut pratat om de. Något som gjorde mig lite butter var att mamma och Jonny for till stugan och dom sa inte något om att Magnus skulle med. Och jag hade lätt kommit med om jag visste de men som sagt säger man inte så mycket i den här familjen x), I am just kidding. Men sen fick jag veta vad dom hade gjort & de frästade mig enormt! Plus att vi öppnar stugan till våren och jag kommer få vänta i en evighet, och jag vet verkligen inte om jag kan hålla mig så länge. De är jag lite osäker på.
Kolla in hetingarna! Fotad av: Mango,
förlåt att jag tog bilden. Men de är Rautakoskipower.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-06 11:46:14

dom var faan HHETA!;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela