This suffering

Publicerad 2009-12-04 16:45:14 i Allmänt,

Hejsan alla gooa och glada! Nu är det så att jag har fått den riktiga förkyldningen i mig. This suffering säger jag bara.  Vaknade på morgonen utan min röst, det var rätt obehagligt när jag knappt kunde prata. Det blev inge skola för mig kände mig för dassig för att gå till skolan. När Niklas skulle kila till skolan knatade  jag hem och guh vad det kändes jobbigt kändes som att man aldrig kom fram. Jag somnade lika snabbt som jag kom hem. Jag stoppade på en film och somnade på bumms! jag rekomenderar att film är det bästa sömnmedlet. Självklart vaknar man av att mobilen ringer -.- just då hade jag tanken att slänga den i väggen och somna om men de kunde jag naturligtvis inte. Men jag orkade inte svara med den rösten som jag har. Nåväl nu ska jag ta en långvarm dusch sen blir de väl middag tror jag? Känner mig inte alls sugen på att äta nu när jag är sjuk har ingen matlust allt. Antar att jag måste få i mig lite mat. Kanske gör en kycklingsallad med syster om hon går med på de vi får allt se. Ska spendera min kväll tillsammans med Niklas är de tänkt. Se film och ligga under ett varm täcke kan de bli bättre när man är sjukling. Nu måste jag ta tvinga mig ner i tvättis tyvärr om de ens finns kraft för det. Jag får allt se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela