Your heart always speaks the truth and never lie.

Publicerad 2009-12-02 20:35:41 i Allmänt,

Jag vet inte vars lusten kom ifrån. Men det är så att jag ska faktiskt börja skriva igen. För några veckor sen var jag dö less på att skriva, hade tanken att ta bort bloggen helt. Men jag la tanken bakom örat och sen kände jag.. Varför ska jag ta bort den? Man kan alltid ta en paus ifrån det istället. Och det var de jag just gjorde. Hur som helst ska inte bloggen se ut såhär, ska ta och fixa de i helg om jag får tid till de. Det kanske är dags att öppna matteboken nu för min del. Har prov om 2 dagar och jag måste skriva klart engelskan också. Men jag känner att den tanken har blåst bort med vinden. Och vad gör man göra åt saken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela