jag blundar, lyssnar och njuter av min värld

Publicerad 2010-08-12 18:35:07 i Allmänt,

Idag har jag elin och katti varit och fixat moffas present. Känner mig lite sent ute med att börja leta presenter men tur har mamma köpt en snygg jacka till han och av mig och katti ska han få det vad han har önskat hoppas att han blir nöjd är nästan 99,9% säker på att han kommer gilla det. Så på lördag bär jag mig av till min lilla hemby och myser järnet med släkten & vänner och firar moffa. Kommer bli grymt kul ska fota så det kommer bilder sen, lovar.

Nu ska jag och hjärtat fixa upp ett varmt skumbad med tändaljus och bara mysa. Sånt behöver jag verkligen just nu när jag är förklyd så han får pyssla om mig lite extra ha-ha. Efter det ska vi väl knata till gojjan och köpa nått gott och invänta filmen som börjar först 21:00 men tiden rinner och jag måste rusa puss!



/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela