jag gråter!!!!!!!!

Publicerad 2010-08-10 20:26:54 i Allmänt,

usch jag vet inte vad jag ska ta mig till just nu jag hade kunnat raka av mig mitt hår om jag så hade kunnat. Låter ganska konstigt men det finns en förklaring till det hela. Jag skulle färga min gulliga ljusa utväxt som jag har / hade och jag köpte samma hårfärg som sist " choklad brun" men resultatet blev SVART! så juat nu håller jag på att bli trokig har gråtit för jag hatar svart det är verkligen inte min färg utan jag vill ha mitt bruna hår :'O Jag kan inte förstå hur det kunde bli svart, om inte.. det är någon som har bytt själva färgen och stoppat den in en annan kartong som jag lyckades ta. Men imon kan jag då ta och säga farväl äckliga missfärgade svarta hår och hej avfärgning och efter det en chokladbrun färg på det. Nog för att mitt hår kommer bli slitet men spela roll jag ska till frissan den 19:e så det passar ganska bra det också. Hejdå!



/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela