DAG 07 - Min bästa vän

Publicerad 2010-12-09 13:32:07 i Allmänt,


Heter Caroline Lindkvist. Denna tjej är en en sån godhjärtad och underbar vän. Vi har känt varandra i 7år. Vi har gått igenom allt möjligt. Tokigheter, skratt och gråt och allt som har med vänskap att göra. Hon är väldigt omtänksam och stark person. Jag har aldrig känt mig osäker eller rädd för att ringa henne om nått har stått på tok, för jag vet att hon alltid finns där och lyssnar. Hon ligger väldigt varmt om hjärtat. Jag har väldigt svårt att lite på folk, men jag litar på henne upp till 110%. Jag vet inte hur jag har kunnat få en sån underbar och fin vän som är allting som en äkta vän ska vara. önskar att alla hade en vän som Caroline. ♥


/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela