Dag 11 - Mina syskon

Publicerad 2010-12-17 13:50:14 i Allmänt,

Jag har tre syskon. En illasyster och två små jobbiga saker.

Min lillasyster heter Kattis och hon är 14år. Många säger att vi är lika varandra men det tycker varken jag eller hon. Vi är ganska olika till sättet också. Hon är lite crazy och jag är lite mer av den lugna typen. Vi brukar ha våra diskussioner. Men det hör väl till. Men när hon är snäll tycker jag om henne.

Min lillebror heter Erik som är 9år gammal och har en tvillingbror. Han är mer den lugna typen som jag. Vi är nog mest lik varandra av alla fyra. Vi kommer oftast överens och är ganska lik till sättet.

Sist och minst. Min andra lillebror som är tvilling med Erik. Kan inte påstå att vi är lika utseendemässigt men vi har ganska lika temperament när vi blir förbannad. Oskar är mer lik kattis till sättet och jag och oskar är mer lik våran pappa till utseendet. Det var nog allt om mina syskon.


Älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela