Glatt leende

Publicerad 2010-02-09 19:04:37 i Allmänt,

Nu börjar min feber sjunka och jag börjar känna mig mer piggare. Provet gick hyfsat bra idag, bättre än vad jag hade förväntat mig faktiskt. Efter provet gick jag till elli orkade inte gå hem, var totalt slut. Men jag ska vara glad att jag fick mig själv upp ur sängen för febern kunde inte hindra denna viktiga dag. Direkt när jag kom till elli stoppade jag på tv och kikade på oth och simpsons sen slocknade jag ett litet tag. Där efter följde jag med henne när hon skulle kilppa sig, och det blev så äckligt snyggt! & frisyren passade henne till 100% de var exakt hennes stil. Sen sprang vi och köpte alvedon till mig för mitt var slut och sen lite mat på det och sen en till tupplur framför tv. Vilken bra dag det har varit förutom att jag har min jävla feber men de gå nog snart bort. Men annars kan jag inte klaga på denna dag. Och hur kan en dag vara dålig när man fick träffa världens sötaste lilla byracka.




slänger in en grymt bra låt som elli har gjort.

Kommentarer

Postat av: evve

Publicerad 2010-02-12 20:21:15

fan va grym hon är!:O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela