it is Friday, my friends

Publicerad 2010-02-12 19:55:00 i Allmänt,

Och det innerbär att.. de är fredagsmys! Har längat till denna dag hela veckan och äntligen är dagen här. En ska som gör helgen någolundare lättare är att jag behöver inte sitta och plugga, lämnade in arbetet på so n idag som jag har fått kämpat med och sen fick vi göra en liten redovisning om U länderna. Men nu kan jag pusta ut iallafall.

Idag efter skolan knatade jag och cao till lassa för att förbränna bort lite fett;) vi han träna nästan i 50min tills det kom en sick människa som värkar störa sig på det minsta lilla, så vi gick efter vårat lilla samtal med den galna snubben. Sen kom mango och hämta mig eller egentligen carro också men hennes pappa han komma för. Så jag for till elli en sväng och var lite social & sen hämtade jag lilla byrackan. Och nu sitter jag & väntar på att solsidan ska börja, men medans ska jag slå över till 4 och kolla postkod & plugga lite matte eftersom de är prov på måndag. Nu ska jag springa ut med hunden.


Ni får ha en toppen fredag allihopa!
/Carin

Kommentarer

Postat av: annabannana

Publicerad 2010-02-12 20:22:11

har du skaffat hund?=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela