sweet 16!

Publicerad 2010-02-22 13:58:23 i Allmänt,

Idag är de inte vilken dag som helst. Utan jag blir ett år äldre och lite klokare får jag hoppas,  försöker se det rätt positivt med att bli ett år äldre. Men när jag har fyllt 20 då ska jag sluta fylla. heheh.Vi har haft miljödag i dag så vi slutade vid 11 tiden så jag knatade hem och kikade lite oth och nu har jag & lill voffsingen knatat till mango för han ska klippa sig och jag har fått plikten att följa med till Clippet. Sen efter de blir det att baka en massa godsaker hos jonnyboy eftersom det kommer ett helt last med folk sen för att dom ska fira mig :D och sen ska jag firas en gång till i luleå om två veckor, snacka om att jag har tur;) Men nu ska jag gå och kolla om vi har alla ingredienser till alla godsaker som ska göras. Bilder kommer senare ikväll om jag har tid att sitta vid daton vilket jag inte tror, men man vet aldrig.



/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela