slöseri med tid.

Publicerad 2010-02-28 00:11:22 i Allmänt,

jag har varit dålig på att uppdatera jag vet, orkar inte säga att jag ska förbättra mig på de för det kommer jag inte heller utan jag slänger in nått inlägg när jag har tid. Gårdagen blev ganska bra ändå, jag och cao lagade middag och åt en otroligt god men onyttig chokladtårta, de var supergott! Sen kom folket en efter en och det blev ganska lyckat och roligt, mycket fick man skratta åt och jag kunde hålla mig borta från klagomål ganska stolt faktiskt;) Men någon surgubbe började klaga om att vi levde om i trappen vilket vi inte gjorde, men han påstod de konstigt nog. Mot slutet somnade carro och jag fanny jonta nikke satt och pratade, sen kom pontus tillbaka efter ett litet tag och mot fyra tiden somnade jag och hjärtat och pontus hade slocknat på sängen och jonta och fanny satt och snacka hörde jag och vid fem tiden vaknade pontus och hade panik att han hade missat bussen så trögot liftade hem med någon snubbe. Sen blev jag väckt av hunden halv tio trodde nästan att jag var död. Sen vakande resten av folket och vi satt och pratade ett bra tag men sen efter nån timme for dom hem och jag var så trött så jag somnade vid två tiden och vaknade klockan sex igen av att hunden skulle ut. och just nu gör jag inte så mycket faktikt har en liten fundering på att gå och ta en dusch men jag får vänta till boysen har gått. Nåväl ska gå och kolla vad dom har för sig orkar inte skriva nå mer ganska uttråkande ändå.




/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela