ångest

Publicerad 2010-01-11 16:18:32 i Allmänt,

Imorgon är det skola och jag har panik. Kan det inte bara vara lov en vecka till så jag hinner vända tillbaks på dygnet. Det finns inte en chans på miljonen att  jag kommer kunna vakna klockan 07.00 imorgon.

Idag skulle jag och hjärtat vakna 11 men vilket vi inte gjorde. Jag råkade vakna av han s mobil så jag kunde inte somna om, så jag försökte väcka niklas också men han var halvdöd men han vakna till slut. Vi kollade klart pirates of the caribbean. Jag råkade somna efter halva filmen så vi kikade andra halvan idag. Sen blev det  fika i andra lägenheten och stan efter de. Vi var och kollade på firrar till mitt akvarium, har bestämt några fiskar som jag ska ha iallafall. När vi kom till ankis så blev niklas kär i lillemors hund, den är grymt stor men mysig och har stora oskylldiga ögon. Man faller för den på en gång. Sen körde vi men hjärtat och nu sitter jag här och skriver ett grymt tråkigt inlägg.

Gårdagen var ganska mysig. Jag och Linda for på Coopi och handla sen blev de hemma gjord pizza, supergoo blev den. Sen efter de blev de film och andra goosaker, vi hade hyrt film men vilket vi inte kolla för den var värdelös så tur att scream var på tv. 100 år senare kom Niklas och danne kom också förbi 10 minuter och sen för både linda och danne hem till han. Då var det bara jag och nikke kvar så då blev de pirates of the caribbean älskar dom filmerna.

Nåväl nu har jag inte tänkt att slösa bort nå mer tid på skrivandet ha de gött.

/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela