en gång gick det att rädda, men aldrig mer.

Publicerad 2010-01-23 13:54:09 i Allmänt,

dåligt uppdaterat dom senaste dagarna, jag vet. Jag har inte haft bloggsuget. Får väl ta igen de nu då. Just nu befinner jag mig hos Mango, jag kom hit för ett litet tag sen och äntligen har han vaknat. Jag har suttit här själv ett tag och kikat på Brooke knows best. Kanske inte världens bästa serie men det funkar väl. Idag ska jag iallafall sova med hjärtat och bara ha de myys! har inga mer planer för dagen förutom att skriva klart engelskan. Nu ska jag kika lite tv, ni får ha en underar lördag.





jag bjuder på världens bästa låt.





/Carin

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2010-01-24 13:00:42

vars får du alla bra låtar ifrån?:D

Postat av: anna h

Publicerad 2010-01-24 13:02:11

diggar din musik (Y) ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela