torsdag

Publicerad 2010-01-28 14:50:21 i Allmänt,

fick äntligen tillgång till en dator det finns inte en enda som funkar här! Nåväl ska försöka skriva klart min novell och sen ska jag väl chilla. Måste bara säga att de här har varit en jävligt jobbig dag, fiifan. Ingenting har fungerat, kan inte ens tänka, det finns ingen ro till att jobba. Jag skulle stannat hemma med hjärtat istället, men det går inte att vara borta, det hjälps inte man missar bara massa saker och jag har inte tänkt att ta igen de på min fritid precis så då får jag försöka palla mig till skolan och morsan får peppa mig lite.


Sen vill jag bara meddela alla att, hur nödvändigt är det att sprida rykten som inte är sant och låta de vandra vidare så att folk tror på det. Jag är bara otroligt förbannad och less på allt skit i Gällivare. Det är de allt går ut på här i denna håla. Och vem är så dum att komma på idiotiska rykten? ursäka ordspråket, men jag undrar vad skulle gällivare göra utan alla rykten?  



/Carin

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-28 18:19:53

HÅLLER MED DIG!!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela