When you can live forever, what do you live for?

Publicerad 2010-01-17 23:28:56 i Allmänt,

Gookväll alla nattnissar, min tanke var att skriva ett inlägg redan för flera timmar sedan. Men som ni ser kom jag inte långt med den tanken så jag skriver nu ett litet ointressant inlägg innan jag och hjärtat mitt ska gå & sova. Just nu är vi i våran andra lägenhet vars vi ska sova över. Jag, niklas, magnus och kattis sitter här i mörkret och kikar på scream som snart är slut. Och vi har ätit fruktsallat plus glass, mums vad gott de var. Längtar bara till min säng som skriker efter mig kanske jag måste bege mig dit mot de hållet. Detta var kanske inte världens roligaste inlägg som jag bjöd på. Men jag är trött och skriver men världens bästa Cao så förvänta er inte att jag har tid att blogga då ;) en ganska bra ursäkt till detta men det är sant i varje fall. Nu ska jag iallafall hoppa i lådan Gooonatt sötnosar.





/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela