det är inte alltid så lätt.

Publicerad 2010-07-08 12:30:14 i Allmänt,

Jag är otroligt less på stress och folk som stressar för det får mig att börja stressa själv, jag klarar inte av de där alltså. Och varför ska man stressa överhuvudtaget? självklart är det för att man inte är klar i god tid eller för att man är dålig på att planera helt enkelt, det finns väl 3456789 olika skäl till just varför. Nog för att oftast dom som stressar glömmer en hel del, vilket jag har märkt för längesen eftersom det har pågått i månader nu.


I try to resist, but I want you to understand that I need you, I want to share memories with you but I can not because I almost never get the chance. Only in my dreams.






/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela