ge mig en biljett till solen!

Publicerad 2010-07-14 13:04:07 i Allmänt,

Det kommer inte bli mycket till bloggandet på ett tag när jag ska åka iväg och sånt, så jag slänger in ett inlägg här. Idag har jag inte hunnit göra någonting känns det som jag har sovit jättedåligt inatt när det har åskat och regnat plus att jag vaknade med hals ont och jag hoppas verkligen att jag inte blir mer sjuk innan jag åker till luleå på fredag. Men eftersom vi var ute och cyklade i regnet igår och höll på att frysa ihjäl så är det inte så konstigt att jag känner mig lite små förkyld.

Gårdagen var helt okej faktiskt. Jag och Linda for och solade sen har vi varit och cyklat överallt i princip, sen blev det någon film efter det och stan, senare mot kvällskvisten kom hjärtat, jonta, max, adde, jd. Men jag och linda drog en runda på stan och vidare till gojjan och for runt och pratade lite grann. Sen kom vi hem då kom niklas max jonta och flilp kom lite senare. Sen blev det film till klockan tre ungefär och sen sängen, ganska okej kväll ändå.
Nu hade jag tänkt att röjja undan lite och sen ta en dusch, puss!



/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela