I write your name in the sand

Publicerad 2010-07-07 19:37:01 i Allmänt,

istället för att fara till piteå som alla andra gör så har jag en sån stor lust att fara till byske. Saknar det stället sjukt mycket och cecilia, linda, jenny vickan, karin, carro, linn hade jag velat träffa. Har inte träffat dom på några år har bara hållt kontakt med dom via mail och det känns nog drygt och trist så varför inte åka ner och hälsa på alla i byske by? Byske är ett ställe som man aldrig kommer glömma där har man fått vara hela sommrarna förut och det är så mysigt där. Måste bara övertala mamma jag hoppas att hon ger med sig för jag hade velat träffa alla där och bara vara, tänk så underbart.






/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela