shopping

Publicerad 2010-07-16 21:11:28 i Allmänt,

Kom nyss hem från en heldag i luleå med hjärtat, magnus kattis och elin. Jag är helt slut efter alla timmar som jag har knatat runt stan och storheden, mina fötter är helt utmattade och dom gör ont men det var de värt. Hittade en hel del kläder osv..

jag fick hem;

♥ 2 baseboll jackor svart & röd

♥ cardigan

♥ shorts

♥ underkläder

♥ 2 blusar 

♥  tights / träningsbyxor

♥ parfym

♥ vita converse skor

(skorna köpte hjärtat till mig, för att jag vann när vi gjorde en deal & vi slog vad om en sak och han losade helt enkelt, vilket jag inte var så förvånad över att jag vann. Och om han hade vunnit hade jag självklart köpt någonting till honom som han hade fått välja ut.)


/Carin










Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela