uppe med tuppen

Publicerad 2010-07-09 12:22:12 i Allmänt,

Idag har jag varit duktig och klivit upp vid halv tio tiden även om det blev lite sent igår. Gårdagen var helt okey, eller det råkar vara den bästa dagen på veckan eftersom då kommer magnus hem och då är det Carindag och det innebär att jag får bestämma vad vi ska göra under en hel dag, faktiskt ganska mysigt. Så det blev lite fika hos Jonny & mamma och sen lite tjockismat på det och en film (40 years old virgin who knocked up sarah marshall and felt superbad about it) en parodi av en massa andra filmer men den var rätt konstig men samtidigt rolig. Sen kom jag hem och slog på Family Guy och somnade inte fören halv tre, men starkt jobbat av mig som vaknade tidigt idag.

Och idag ska jag vara med Niklas vi ska väl hitta på något får allt se vars dagen bär oss. Nu ska jag hoppa i duschen efter 20min solning känner mig hyfsat ofräsch just nu. Puss!



/Carin



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela