sommarjobb?

Publicerad 2010-06-29 16:15:04 i Allmänt,

suck.. alla har fått sommarjobb förutom jag! känner mig desperat efter pengar, jag längtar bara tills jag får jobb och tjänar egna pengar. Men eftersom min pappa var så otroligt lat av sig och glömde att fråga om sommarjobb i aitik så ringde min pappa idag med ett "dåligt samvete" och jag fick ett sommarjobb av han vilket som låter hur konstigt som helst. Men eftersom jag aldrig nästan träffar han så föreslog han att jag skulle komma och hälsa på han och då får jag pengar en bra summa pengar också;) så jag kunde inte motstå, men en gång i veckan det är ju in ingenting men han verkar vara nöjd med de och jag är nöjd med mitt "sommarjobb" som han kallade det hojj vilken knäpp farsgubbe man han.

/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela