dagens rubrik

Publicerad 2010-03-18 17:38:28 i Allmänt,

Inatt fick jag 3timmar och 15minuters sömn. Jag känner mig som död! Men de lönade sig att vara vaken till klockan 04.00 och träna till provet för det gick bra tyckte jag inga svårigheter alls trodde att de skulle vårare än så men icke.Nu har jag tänkt att krypa ner i sängen tills klockan 19.15 - är barnvakt ännu en dag men idag är de den sista, de känns otroligt avslappnande. Nått som är fettnice är att vi börjar klockan 10 imorgon och vi ska till blåforell och sen har vi frilufsdag efteråt. Tycker att de låter som en toppen dag och plus att de är marknad.

En sjukt skön låt som jag ska sitta & lira tills jag kan hela låten på gitarren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela