John blund kommer inte inatt

Publicerad 2010-03-17 21:58:27 i Allmänt,

sitter här ännu en kväll till, men imorgon är det sista dagen som barnvakt. Jag hoppar nämligen över fredag för de är marknad och sen har jag andra planer för kvällen. Men ikväll fick jag sällskap av hjärtat som kom hit och var gullig att hjälpa mig och plugga lite so för imorgon har vi prov om judendomen ganska intressant faktiskt men vissa saker är b o r i n g ! Men ska stanna uppe så länge jag orkar och plugga plugga plugga.. sen sover jag dom timmarna eller timmen som blir över. Och nu ska jag avrunda här, måste göra kvällsfika till cassie och få henne att somna så jag kan få fara hem någon gång.


Otroligt fin låt!



/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela