Hon är en sann levnadskonstnär, för hon älskar livet. Sitt Eget.

Publicerad 2010-03-24 13:57:33 i Allmänt,

sorry för en dålig uppdatering, men nu sitter jag och knaprar på en pencillinkur som jag ska äta i 10 dagar till och jag måste äta fyra stycken om dagen. Och jag som har svårt att svälja pencillin. De är så att jag har fått vara på halsodling och tagit massa läskiga blodprover och en massa andra skumma saker. Så igår fick jag veta att jag har fått en ganska rejäl halsinfektion. Jag kan knappt sova på nätterna, de gör så ont att svälja känns nästan som att man sväljer knivar plus att jag har feber. Men det är ganska skönt att vara hemma och vila ut sig men jag måste ändå plugga lite smått så jag inte hamnar efter och sen har jag service de är fettnice;) Har inget mer att tillägga ska ringa mamma och be hon hämta ut mitt paket som har kommit och slå på Twilight. Ha de gött!♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela