Våfflor ♥

Publicerad 2010-03-25 15:11:40 i Allmänt,

Höll nästan på att glömma att det är våffeldagen idag, nog för att jag är dålig på att hålla kolla på sånt men nu var de emelie som påminde mig och det är inte första gången heller. Så idag blir de våfflor här hemma och katti ska få göra dom med ett rent nöje. Hoppas att jag kan smaka lite eftersom jag har så svårt att svälja, det är så tråkigt när jag har får leva på piggelin och varmakoppen som jag har  nästan ätit en hel vecka, lite enformigt.

nu har jag äntligen hittat de som jag har sökt ett bra tag. Imon ska jag be mamma hämta ut det från apoteket. Jag har fått jätte tunt hår och de har blivit helt konstigt efter jag har slutat äta mina vitaminer när jag har vitaminbirster, kanske inte så smart av mig att jag sluta äta dom. Men jag har börjat äta dom igen för inte så längesen, men hur som hellst så vill jag få tjockare hår och längre desutom så jag hittade Priorin och det ska tydligen fungera jättebra. Så nu ska jag testa dessa piller i drygt tre månader, de var efter tre månader man såg mer och bättre resultat. Hoppas att jag får perfekt fint hår till sommaren. Peace and love♥
/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela