up up and away

Publicerad 2010-05-06 14:42:35 i Allmänt,

Jag slänger in ett inlägg här, har ingenting att göra sitter här med anna och ellen i deras klass rum och kollar när dom jobbar. Egentligen vet jag inte vad jag gör kvar i skolan känns ganska onödigt men jag vill inte få någon frånvaro -.- Men jag ska försöka vara lite gullig mot anneli så jag kanske få gå hem och plugga istället, för min usb sak är helt konstig, jag kan inte öppna mitt arbete på datan & det sjukaste är att det står inte varför mitt arbete inte går att öppna, känner mig lite smått irriterad.. hatar skolans datorer S K R Ä R! 

Och från det ena till de andra har magnus klarat taxikortet idag Grattis!<3


/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela