första advent

Publicerad 2010-11-28 13:33:20 i Allmänt,

kan inte fatta att det redan är första advent idag egentligen förstår jag inte vars tiden rinner iväg. Det har gått lika fort som sand rinner ur en hand. Men det är en positiv sak iallafall.

Gårdagen var ganska lugn med anda ord. Var och kollade basket med Carro och becca efter det blev de dollar en snabbis och sen raka vägen hem och käka. Fick lite tid över så jag kikade nån film på TV. Mot halvsju tiden knatade jag till blåforell för att kolla på julkonsert med min moffa för dom hade en biljett över och jag kunde inte tacka nej plus att jag hade lovat att sälja fika där tillsammans med några från kullekören, men det var jättemysigt med lite julstämning.

Idag ska jag och några b-rudar ta bussen upp till malmberget för att kolla hockey. Sen hade jag och niklas tänkt att äta ute (fast nått nyttig för min del.) och sen ska vi väl kolla runt på stan det är skyltsöndag idag och det passar perfekt för jag har sett några snygga plagg som han kanske hade gillat.

hade inte tänkt att skriva mer måste börja fixa mig lite nu.



/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela