2010.10.31

Publicerad 2010-10-31 00:57:08 i Allmänt,

ska snart hoppa i lådan och dejta kudden, ska bara göra klart min förbannade engelska bokrecension. Det SUGER verkligen det är inte ens nära kul att göra en bokrecension det är verkligen en av dom tråkigaste sakerna man måste göra i skolan.

Men dagen / kvällen har varit rolig. Vi for och hyrde en film på gojan sen gick vi upp till becca. Sen gick vi ut och lekte lite i snön x) Efter att carro & ada gick hem knatade jag becca och holma tillbaka in för det var så jäkla kallt ute. Sen gick holma hem och sen efter ett tag gick jag hem. Och nu sitter man här och försöker skrapa ihop en bokrecension vilket känns minde kul. Tror att jag gör klart resten imon orkar inte mer. godnatt.


/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela