då var det tisdag igen..

Publicerad 2010-10-19 08:31:05 i Allmänt,

ska snart börja röra mig mot bilen och åka till skolan. Usch jag hatar verkligen tisdagar bara för att jag slutar 16:20 det ska inte behövas kännas så men tyvärr så gör det de ändå, varje tisdag går man med tunga steg in till skolan. Ingen höjdare iallafall. Men jag ska sluta fyra idag för jag måste på apoteket innan dom stänger för att jag har sån fruktansvärd hosta och tugandad är jag också. Jag har verkligen inte sovit bra i natt, har kallsvettas och drömt konstiga drömmar och min hosta har stört min sömn så jag är ett gäng trött. Men jag får ta och bita ihop för snart är det lov och då ska jag bara ta det lugnt. Nu hade jag tänkt att börja gå till bilen.


/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela