en dag till!!!

Publicerad 2010-10-28 15:56:06 i Allmänt,

då har man avklarat näst sista skoldagen innan lovet. Kändes ganska skönt att göra bort provet idag i medicinskgrundkurs. Jag hoppas att det gick bra för det kändes som det, svarade på allt och frågorna var inte alls svåra vilket jag trodde att dom skulle vara. Men jag var lite osäker på latinskatermerna men jag kunde 20 av 22 så får hålla tummarna.

Imon har vi matte prov och jag MÅSTE plugga som ett psyk för jag MÅSTE ha like bra resultat som förra veckan på testet. morgondagen kommer bli ganska bra, kommer nog bara ha engelska och sen matteprovet & sen har jag lov!
Jag har hunnit vara på dollar och inhandla massa ramar eftersom jag har fem beställningar så detta ska bli spännande och kul. Sen for jag på kicks och inhandla lite smink med mamma men imon blir det mer smink. Sen har jag också hunnit med en snabbhandling och nu ska jag strax fara och leverera en bild till Marie Johansson, det ska bli spännande och se vad hon tycker. Plus att nu börjar pengarna rulla in och det gillas starkt. Jäklar vad jag är snabb och byta samtalsämne nånå.. så kan det vara när man har en massa ointressanta saker att skriva om. Nu ska jag börja gå mot Jonny och se vad folket har för sig. Känner att jag behöver friskluft gillar inte att sitta inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela