I stand firmly with both feet on the ground

Publicerad 2010-10-23 17:25:30 i Allmänt,

Just nu känns allt bara så bra. Jag vet egentligen inte varför, men det är väl för att det går framåt i skolan och det känns kanon och sen för att man har underbara vänner och en pojkvän som råkar vara världens finaste. Och för att pappa peppar mig enormt mycket just nu. Egentligen vet jag faktiskt inte varför han gör det men det känns väl skönt ändå även om han aldrig har brytt sig om min skolgång så är det kanske inte allt försent men nästan på gränsen. Vi har haft en jättetuff period jag och han. Det har verkligen varit som en berg och dalbana. Men just nu känner jag mig ganska stabil och har båda fötterna på jorden och just nu vill jag bara vara vars jag är i livet.




/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela