stronger

Publicerad 2010-10-16 13:02:30 i Allmänt,

gårdagen var jätterolig, for till carro vid nio tiden sen kom becca och holma, vi satt och pratade lite om allt möjligt sen kom ada efter ett tag och sen drog vi ner till coop för att köpa nått onyttigt. Eller onyttigt och onyttigt ada var väl den som var nyttigast, hon köpte en rödpaprika och en mjölk :) sen knatade vi hem till carro igen och efter vägen mot carro hände en massa roliga saker. Sen kom grape dit och sen blev vi där hela kvällen och sen var det bara jag och carro kvar efter alla hade gått så niklas kom och mötte mig vid statoil och sen gick vi hem och myste.


Och idag blir det att umgås med fredrik ett tag som jag inte har sett på flera månader, längtar verkligen att träffa han. Sen efter det får jag se vad som händer och fötter. Nu ska jag käka någonting för min mage skriker efter mat.


/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela