Bad day

Publicerad 2010-09-07 17:50:21 i Allmänt,

Denna dag har börjat dåligt och kommer med säkra ord sluta dåligt också. Klantigt nog missade jag två bussar på morgonen men jag han med den tredje som tur var. Sen måste jag bara säga att jag hatar min mattelärare för att jag fick inte sluta tio minuter tidigare för att hinna med bussen, så självklart missade jag en tredje buss. Och tur som var kan Therese vara en räddare i nöden, hur ska jag klara mig utan henne egentligen? Hon kom och hämtade mig och sen när jag kom hem hade jag en hel lista med saker som skulles göra / ska göras är inte klar med vissa saker än. Jag har ännu kvar.. tvätt, städa mitt rum och dammsuga vardagsrummet, fixa en jävla massa disk, göra klart en ritbeställning och skriva en novell. Och jag undrar det själv hur fan ska jag hinna med allt det här idag?



/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela