det gör så fruktansvärt ont!

Publicerad 2010-09-24 14:36:55 i Allmänt,

Idag blev det 20 min skola för min del. Skulle ta bort motorvärmarsladden från bilen och den small i min hand och sladden började brinna och jag fick en sån chock så jag föll i sladden fortfarande. Och det såg inte så roligt ut måste jag säga, jag tror jag aldrig har varit med om en sån smärta i hela mitt liv. Hela handflatan blev svart och jag tappade känseln i tummen och i ett annat finger. Mamma tyckte att jag skulle vara hemma men jag vela till skolan men när jag visade Ewa min had så skickade hon hem på en gång för hon sa att jag var tvungen att fara och lägga om det på akuten eller vårdcentralen. Herreguh vilken morgon alltså. Har ännu sjukt ont i handen har lust att skrika rätt ut, nog för att jag gjorde det i morse men det hjälptes inte märkta jag. Nu ska jag hämta ut pengar och fara till apoteket och sen kolla en sväng på stan om jag hittar nått att köpa.

/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela