Jag är varken hjälten eller boven- jag är bara lite lost.

Publicerad 2010-09-27 19:00:45 i Allmänt,

då har man varit och bränt fett i 1½ timma med mamma och sen kom pappa också och gymma. Känner mig på topp igen sjukt skönt faktiskt, jag var duktig för jag fick med mamma och träna det kändes riktigt bra och nu ska hon börja träna med mig två gånger i veckan iallafall, dom andra tre dagarna får man köra själv om inte pappa jobbar är han tvingad att följa, men det har han väl inget emot eftersom träna är hans liv. Nåväl slut snackat om det ointressanta ska fara på coopi och köpa billys till syster och sen klippa mango.

slänger in min och pappas favorit låt som alltid spelas på gymmet enjoy!


/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela