jag hatar tisdagar

Publicerad 2010-09-28 19:35:05 i Allmänt,

.. det gör jag verkligen jag börjar åtta och slutar tjugo över fyra. Jag har varit så trött idag, först hade jag svårt att somna igår kväll så jag kollade två nya avsitt från säsong 8 av one tree hill då var klockan redan halv två innan jag hade kollat klart båda avsnitten. Och före det höll jag på att klippa magnus och redan då var jag trött eftersom jag for på coop innan idol och köpte mat för jag hade inte ätit någon middag igår. Och samma hände idag.. Jag han trycka i mig en macka innan snabb bussen gick sen fick jag småspringa till sj och självklart var det äcklig mat i skolan så jag åt inte och åter igen hade jag inte med min börs eftersom den var i min andra jacka. Men nu är jag helt färdig hade kunnat somna, tror att jag ska vila ett tag har bara sovit fem timmar i natt och blev så mätt efter maten så jag behöver en fem minuters.


/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela