måndag 27/9

Publicerad 2010-09-27 16:31:27 i Allmänt,

Då var man hemma igen. Snacka om vilken chill vi har haft idag, jag älskar verkligen måndagar och fredagar, men det tror jag dom flesta gör. Men jag har bara tre lektioner båder på måndag och fredag och det är mer än underbart. Jag har redan hunnit läsa ut " kort kjol " under två dagar och börjat lite smått med frågorna, sen har jag renskrivit mitt brev som vi har gjort på engelskan och nu ska jag skriva om en film på engelska och det vet jag inte riktigt om jag ska ta och göra det nu eller sen i kväll efter träningen.

Kvällen blir nog också rätt chill faktiskt. Jag hade tänkt att klippa Magnus faktiskt och efter det blir det att kolla idol för det är kval idag och det kan man verkligen inte missa. Och efter idol ska jag skriva engelskan, känner mig ganska pluggis, blev nämligen kallade det idag av linnea jenny och johanna men det kan vara bra att vara pluggis ibland då får man saker gjort iallafall. Om jag skulle ta och avrunda här och börjar röra mig mot Jonny och mamma ska nog göra det tjingeling.

/Carin



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela