2011.04.24 - 2011.04.25

Publicerad 2011-04-25 18:44:29 i Allmänt,

Nu bjuder jag på ett inlägg bara för att jag inte har något att göra medans jag sitter & väntar på att jag ska få tvätta ur min färg som jag har i håret. Gårdagen var toppen, var med becca på kvällen sen for vi ner till coopi och köpte glass efter det for vi tillbaka till becca och sen efter ett tag for vi ner till coop igen med matti för att köpa hårfärg hehe. Sen ännu en gång tillbaka till becca xD och sen kom jocke joppe pontus & några till dit. Så vi slingade mattis hår och chillade. Och vid elva tiden gick jag och jocke hem till mig för att hämta lite OC & sen knatade vi hem till han.

Och nu ska jag göra mig klar och packa ihop lite saker, och tvätta bort färgen & sen knata till becca och hitta på nått roligt! :)

/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela