5 APRIL

Publicerad 2011-04-05 09:01:23 i Allmänt,

jäklar vad fort allt går helt plötsligt. Har svenska just nu iaf och har min rapport hemma, glömde att skriva ut den.. så jag sitter och spelar mobilspel hehe. Jag var så trött imorse så jag hade ingen aning om vad jag gjorde. Idag blir det iaf att fara och grilla med elli och gänget, sen träning och efter det plugg... Nu jäklar känner jag att det börjar ta sig, har bara 4 skolarbeten kvar från & med idag, om man ser bort nationella då, men det är inget man kan plugga till så mycket. Är klar med rapporten och sen ska jag gör prov idag, känner mig riktigt taggad! Vill bara att det ska bli helg snart så jag får vila ut! är hur trött som helst och träningsvärken håller på att ta död på mig. Har inget annat ointressant att berätta det får duga såhär, ska fortsätta spela mobilspel tills lektionen är slut.

/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela