HAHAH WTF?

Publicerad 2011-08-04 19:02:34 i Allmänt,

surkärringen som bor nedanför älskar typ att diskutera med mig & tydligen hennes bekanta också. Nog för att jag har inget emot det, jag slänger järna in en kommentar om det behövs och det är så roligt och höra vad hon har att säga för det är varken vettigt eller intressant tyvärr... Och då kan jag bara inte hålla käften. Den här gången var det om min hund, hur farlig dom är och att "staten" borde förbjuda rottweiler i Sverige. Alltså att det finns så sjuka människor, det är väl dom som borde förbjudas? höll på att explodera. Men det är bara så skrattretande när dom står o maler på hela tiden och kommer inte fram till något vettigt överhuvudtaget. Fan vad jag skratta när jag kom hem. hihi 

/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela