2011-08-03

Publicerad 2011-08-03 19:24:10 i Allmänt,

befinner mig i byn just nu, har gjort det sen halv tio idag. Är i stugan me d elin & katti och chillar järnet! vi har solat, ätit glass, varit nere hos farfar och solat ännu mer och lyssnat på en massa musik. Jag älskar sånna här dagar, det finns typ inge bättre och det kan inte bli bättre än såhär. Det är sjukt mysigt att vara här och bara vara. Just nu sitter jag iallafall på verandan och lyssnar på on melancholy hill om och om igen.
nu längtar jag bara tills klockan blir sent så jag får ta en kvällspromenad med noomi och därefter ta en lång dusch och sen slå på några avsnitt av the king of queens & sova i världens skönaste säng.



/carin


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-05 21:59:33

ojojojdå vad du låter hurtig på bloggen, ändå står du hemma o gnäller på att jag ska ut o rasta hunden ;)

Postat av: till: katti

Publicerad 2011-08-06 17:48:45

jo i stan ja, men inte i byn... puss på dig! ;*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela