GOD MORGON!

Publicerad 2011-02-13 11:48:42 i Allmänt,

chacha! :)

Jag har vaknat för ett litet tag sen. Somnade två igår, det blev att kolla andra avenyn så det blev lite sent så jag är lite förvånad att jag är uppe såhär tidigt hehe;). Sen var jag med evve igår, vi satt och pratade i flera timmar;).Sen vid ett tiden började vi båda bli "lite trötta" så evve gick till erika och jag velad inte vara själv så jag gick och film med cissi elin och katti.

Denna dag kommer att bestå av jobb ända till 20:00 sen vet jag inte vad som händer och fötter. Ska iallafall kolla lite på tågbiljetter / priserna. Annars blir det väl att gå till dom på sj och prata med dom om biljetter, pris osv . Men det får jag göra imon, nu ska jag göra mig i ordning, sen jobbet.

/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela