I'm lost, can you hold me tight?

Publicerad 2011-02-17 22:01:33 i Allmänt,

fy fy och fy!


Imon är det fredag och jag tackar gudarna för det. Tror jag inte hade orkat en dag till. Känner mig helt överkörd av en lastbil eller något liknande. Mår inte alls bra idag, fast moffa fick mig på bättre humör som vanligt. Men man har 1345264 tankar som snurrar runt i huvudet hela tiden och jag vet inte hur jag ska göra, har en hel lista med saker som ska hinna med under helgen och under den kommande veckan. Ska nog slå min pappa en pling imon och höra om han vill ta en fika på tisdag när jag fyller år, hoppas på det bästa iaf. Från de ena till det andra så måste jag hoppa i lådan nu, klockan ringer 05:45.

/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela