JAG ÄR SÅ GLAD!

Publicerad 2011-02-23 22:28:54 i Allmänt,

gookväll allesammans! :)

Idag har jag varit ledig och det har varit grymt skönt. Gårdagen var toppen, nu längtar jag bara tills jessi kommer hem:). Nu ska jag ta och slå på andra avenyn sen blir det dejt med john blund;).

Och måste bara säga att jag är så himla glad för att nu har jag fått pengar till min lilla vovvsing;). Nog för att jag vet att mamma är inte så mycket för det just nu pga Anja. Men som sagt nu har jag lyckats spara tillräckligt med pengar till en liten bebis. Kan knappt vänta, vill ha en liten hårig gosig sak som ser ut som en liten nallebjörn och som har stora tassar. Det är så mysigt!



/Carin


Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2011-02-23 23:37:19

Jag kommer förbi någon dag för att ge dig något i present. Efter operationen, som är imorgon. Puss och kram! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela