WALK IN TO THE SUN.

Publicerad 2011-02-12 19:52:30 i Allmänt,

Tjena alla snygga!:)

Här sitter jag nyvaken och är ännu trött, känner mig lite halv död på ett ungefär. Idag har jag börjat 07:00 så jag har stigit upp klockan 06:00, då när man sover som bäst ska man upp:(. Det har varit fullrulle idag iaf så jag bytte på schemat idag så jag går em imon istället så jag får sovmorgon till tolv och så går jag till 20:00 så det känns ganska skönt att man inte behöver lägga sig så tidigt idag iallafall;). Nu sitter jag och inväntar melodifestivalen med katti, egentligen är det inget som jag precis har följt och gillar inte det så speciellt mycket heller, men va fan spela roll då har man nått att se på iaf;). Nu ska jag slå på TV och ringa pappa för jag behöver pangar hehe.

/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela