dåligt med sömn

Publicerad 2011-01-09 15:52:18 i Allmänt,

kunde inte somna igår och jag som hade tänkt att vända på dygnet, det ska bli spännande och se hur det blir när skolan börjar igen. Hur som helst hamnade jag framför en film och sen kom katti och emma hem så då gick jag och snackade med dom. Sen började emma prata om en film som jag hade tänkt se för längesen men glömt så vi började kolla den. En film med Richard Gere. Jag har hört folk prata om den filmen förr men det har bara inte blivit helt enkelt, och shit vad jag grät när jag såg filmen. Sen därefter kolla vi en annan film och jag somna sen gick jag till mitt rum och magnus kom tydligen hit vid fyra fem tiden. Katti och emma börja leva om som några IDIOTER och jag fick DAMP! fyfan mina säkringar går direkt när jag inte får sova. Så jag somnade vid halv sju tiden, usch idag ska jag tvinga mig att somna tidigt.



/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela