god morgon

Publicerad 2011-01-26 06:42:43 i Allmänt,

har vaknat halv sex idag det började med att hunden vela gå ut så jag fick göra det, sen ville hon ha mat så jag passade på att fika då också och jag hade lite mer än en timme på mig så jag hann duscha också. Så nu sitter jag framför datan och tråkar sålänge tills jag måste gå till bussen som går 07:09 vi hade faktiskt sovmorgon idag men jag måste dit och fylla i nått papper som jag har glömt innan utvecklingssamtalet som jag visst hade idag och hade helt glömt, men tur att min mentor ringde och påminde mig. Nu ska jag börja klä på mig och söka reda på mina böcker sen beger jag mig mot bussen.

Bjuder på en liten söt bild när jag sitter och målar, anja var också lite sugen på att måla tror ja? hon doppade nosen i färgen.

/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela