GODNATT!

Publicerad 2011-01-16 22:07:00 i Allmänt,

Nu ska jag slå på en film och sen sova. Börjar 09:25 skönt med lite sovmorgon iaf, nu kommer jag kunna sova gott eftersom jag är klar med matten och svenskan. Nu har jag bara 10 dagar kvar i skolan sen slipper jag skiten i 5 lååånga veckor.

Och från det ena till de andra så blir det hårdträning med pappa nu. Det blir att åka skidor 3-4 ggr i veckan och gymma 4 ggr i veckan med pappa och elli. Eftersom det var ett av mina nyårslöften så måste men ta tag i det på allvar. Plus att jag ska börja igen med att skippa pasta, ris och potatis och allt onyttigt och börja dricka citronvatten varje morgon, snacka om att jag kommer bli nyttig. Har klickat hem den här lilla saken som jag ska käka i ungefär 1 månad i samband med träningen.



/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela